Lidmaatschap info

Lidmaatschap

Het lidmaatschap bij v.v. ZIGO duurt 1 jaar en loopt van 1 juli tot 30 juni in het daaropvolgende jaar. Over dat jaar moet je contributie betalen.

Kledinglijn

V.V. ZIGO werkt voor de (wedstrijd)kleding samen met Wilkin Sports. Meer informatie treft u aan op de betreffende pagina.

Vanaf welke leeftijd kan ik lid worden bij v.v. ZIGO?

Met 5 jaar kun je lid worden bij v.v. ZIGO. Je mag dan nog geen officiële wedstrijden spelen. Je wordt dan een trainingslid. Met 6 jaar mag je wedstrijden spelen.

Welke contributie moet ik betalen in seizoen 2023-2024?

Senioren € 205,00
Junioren (JO14 – JO19) € 190,00
Pupillen (JO8 – JO13) € 175,00
Kabouters € 95,00
Trainingsleden € 80,00
Rustende leden € 25,00
Vrijwilligers (die niet sporten) € 00,00

Als je voor 31 december lid wordt, moet je 100% van de contributie betalen.

Als je per 1 januari lid wordt, moet je 50% van de contributie betalen

Hoe, waar en wanneer moet ik contributie betalen?

Nikki verzorgt voor v.v. ZIGO de contributie inningen.

Informatie hierover kun je vinden op onderstaande link in het nieuwsbericht samenwerking Nikki

Sinds maandag 1 april 2024 rekenen wij, naast de jaarlijkse contributie, € 25 eenmalige inschrijfkosten voor nieuwe leden. Wanneer je 1 volledig jaar als vrijwilliger hebt meegeholpen, zullen wij de inschrijfkosten terugbetalen.

Ik kan mijn contributie niet betalen, wat nu?

Als je de contributie niet hebt betaald, mag je niet spelen en zal Nikki indien nodig een incassobureau inschakelen. Het kan ook voorkomen dat je de contributie wel wil betalen, maar niet kunt betalen. V.v. ZIGO werkt samen met Stichting Leergeld. Dit is een organisatie die zich richt op gezinnen met een laag besteedbaar inkomen. Personen tussen 4 en 18 jaar komen in aanmerking voor hulp van Stichting Leergeld. Wil je graag sporten en kun je het niet betalen, kijk of je in aanmerking komt voor hulp van Stichting Leergeld.

Stichting Leergeld is telefonisch bereikbaar via 013-5801211 op maandag tot en met donderdag tussen 9.00 en 12.00 uur. Per e-mail via: [email protected]. Of bezoek de inloopspreekuren op diverse locaties. Check hiervoor de volgende link: https://www.leergeldtilburg.nl/inloopspreekuren-op-locatie

Meedoenregeling
Als jij graag wilt voetballen en wel wilt betalen, maar niet kunt betalen, zijn we als aanbieder voortaan ook beschikbaar voor de Meedoenregeling van de Gemeente Tilburg.
Neem hier eens een kijkje.

Krijg ik korting bij v.v. ZIGO?

Je kunt korting krijgen bij v.v. ZIGO als er meerdere gezinsleden, die op het zelfde adres wonen, bij v.v. ZIGO sporten en contributie betalen. Je krijgt:

• 10% korting bij 3 betalende gezinsleden;
  • 20% korting bij 4 of meer betalende gezinsleden.

Waar kan ik inschrijven?

Om lid te worden van v.v. ZIGO moet je een aanmeld-inschrijfformulier invullen. Klik hier om naar het formulier te gaan. Er zal dan contact met je opgenomen worden, indien beschikbaarheid

Kan ik iets doen voor v.v. ZIGO?

v.v. ZIGO kan niet zonder vrijwilligers. Door de week heen is er veel te doen bij v.v. ZIGO, waarbij we alle hulp kunnen gebruiken. Wij vragen iedere aanmelder vriendelijk, maar dringend om zich als vrijwilliger in te schrijven. Zo kunnen de spelers plezier houden en kan v.v. ZIGO leuk en gezellig blijven.