Activiteitencommissie

Binnen voetbalvereniging ZIGO vormt een groep enthousiaste vrijwilligers de Activiteiten Commissie (AC). De AC organiseert, in projectgroepen van wisselende samenstelling, alle activiteiten, die plaats vinden binnen onze mooie voetbalvereniging. De activiteiten varierën van voetbaltoernooien tot speurtochten en van de sinterklaasmiddag tot feestavonden. Door de AC wordt aan alle leeftijden gedacht!

Elke maand zijn er weer gezellige activiteiten! Check de activiteitenkalender op de website en de Facebookpagina van v.v. ZIGO regelmatig voor het laatste nieuws!

Heb je interesse om lid te worden van de AC? Stuur dan een mail naar [email protected].

P.S.  Wist u dat.....
ZIGO-leden ook sta-/hangtafels kunnen huren voor feesten en partijen?
Een tafel kost slechts € 2,50 per dag en een tafel met tafelrok slechts € 3,50 per dag! Dat is bijna €5 per tafel goedkoper dan bij een gemiddeld (feest)verhuurbedrijf! Meer informatie? Raadpleeg het contactformulier op onze website.