Kledinglijn

ZIGO is (m.i.v. seizoen 2022-2023) een samenwerkingsovereenkomst aangegaan voor 3 jaar met Robey en Wilkin Sports. Bij Wilkin Sports kun je de kleding passen en ook aanschaffen.

Ieder wedstrijdspelend ZIGO-lid dient verplicht een ZIGO wedstrijdtenue aan te schaffen. Dit tenue bestaat uit: een ZIGO wedstrijdshirt, ZIGO wedstrijdbroek (rood) en ZIGO wedstrijdsokken (rood).

Op ieder tenue komt aan de voorzijde ING sponsoring, zodat de tenues/maten beter overdraagbaar zijn binnen de vereniging.

Daarnaast is er een mogelijkheid (geen verplichting) om o.a. de volgende kledingstukken aan te schaffen (met ZIGO logo): trainingsbroek, trainingsjack, trainingsshort kort, trainingsshirt kort, voetbaltas, etc. Dit mag een hele set zijn, maar kan ook zeker los, per item.

De kleding kan aangepast en gekocht worden bij Wilkin Sports.

Adres: Professor Goossenslaan 28 Tilburg. Website: www.wilkinsports.nl
Of via hun webshop, via DEZE LINK: