Informatie Stichting Leergeld

24 september 2022 10:00

Beste ouder/verzorger van een spelend kind bij v.v. ZIGO die gebruik maakt van stichting leergeld.

Het kan zijn dat u via Nikki een betaalverzoek heeft gehad voor de contributie van v.v. ZIGO voor seizoen 22-23.

Indien er voor de contributie gebruik gemaakt wordt van stichting leergeld ontvangen wij graag een mailtje naar [email protected] met de juiste naam van het spelende kind en dat het om stichting leergeld gaat. Wij zullen dan een andere factuur maken en naar u sturen, zodat deze ingediend kan worden bij stichting leergeld.

Over een aantal weken kan het wedstrijdtenue gekocht/gehaald worden bij Wilkin Sports. Wij adviseren om deze alvast aan te melden bij stichting leergeld zodat de bon van stichting leergeld ingewisseld kan worden bij Wilkin Sports. Het wedstrijdtenue voor junioren kost: €52,- (broek,shirt,sokken)

Let op: de kledinglijn verloopt niet via ZIGO! U kunt via stichting leergeld een vergoeding krijgen voor kleding als u die nog niet eerder gebruikt heeft.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur v.v. ZIGO