Nieuwsbericht omtrent Grote Club Actie - Vervolg

23 september 2022 18:15

Omdat het afgelopen woensdag enorm druk was bij de uitleg en het uitreiken van de boekjes, heeft de organisatie besloten om a.s. maandag (26-09) een extra uitlegmoment in te lasten!

Het uitdelen van de boekjes verliep super en zo krijgen de Kabouters ook de kans op een duidelijke uitleg en het uitreiken van de boekjes.

Maandag 26 september staat de organisatie nog in de kantine van 18.30u-19.00u.

Voor iedereen die daarna nog een boekje wil, kan dat afhalen bij het secretariaat.

Meer informatie over de mooie te winnen prijzen, tref je aan in ons vorige nieuwsbericht; klik hier!

Bedankt en goede verkopen gewenst namens onze vereniging! Samen zijn we tenslotte ZIGO!

Organisatie Grote Club Actie 2022

PS
Natuurlijk zijn er ook dit jaar weer SUPER LOTEN te koop! Ideaal voor (senioren)voetbalteam, bedrijven, vriendengroep of ouders! Daarover volgt z.s.m. meer!

logo-gca.jpg