Herstart Trainingen - UPDATE - N.a.v. Persconferentie

15 januari 2022 12:45

Beste spelers/speelsters, trainers, leiders, ouders en betrokkenen van v.v. ZIGO,

Er mag weer getraind worden voor alle leeftijdscategorieen!

Vanaf komende maandag gaan wij de trainingen dan ook voor elk team hervatten, hiermee vervalt dus het vorige nieuwsbericht met aangepast traininggschema!

Verder blijven tot nader bericht/mogelijkheden de kantine en de kleedkamers gesloten.

Trainers kunnen ballen en materialen ophalen bij de terreinknecht.

Hopelijk is het voor eenieder zo duidelijk, alles blijft onder voorbehoud en kan wekelijks aangepast worden, aangezien wij afhankelijk zijn van de maatregelen die gelden vanuit het kabinet. Er mogen voorlopig dan ook geen oefenwedstrijden gespeeld worden tegen andere clubs, tot de eerstvolgende persconferentie zijn dan ook de ingeplande wedstrijden van de KNVB geannuleerd.

Wij wensen jullie veel sportplezier en hopelijk kunnen we snel meer gaan versoepelen!

Met vriendelijke sportgroet,

Voetbalcommissie v.v. ZIGO