Coronamaatregelen v.v. ZIGO

18 november 2021 10:45

Beste Zigovrienden,

Door het kabinet zijn er nieuwe Corona maatregelen vastgesteld, die invloed hebben op ons allemaal. Gelukkig kunnen alle wedstrijden en trainingen voor zowel jeugd als senioren doorgaan.

Wij zullen als club de opgelegde maatregelen van de regering moeten opvolgen. Dit houdt in:

-       Alle amateurs, senioren en jeugdspelers, kunnen dus blijven voetballen, dit verandert niet. Dat is belangrijk want sporten heeft een positieve invloed op de gezondheid en weerstand.

-       Publiek is helaas niet meer welkom.
Uitzonderingen worden gemaakt voor: trainers, leiders, scheidsrechters, rij-ouders van uit-teams en alle vrijwilligers die noodzakelijk zijn voor de club.

-       Om gebruik te kunnen maken van onze faciliteiten, is een geldig CTB (Coronatoegangsbewijs) benodigd. Hier kan steekproefsgewijs naar worden gevraagd, hou daar rekening mee.

-       In de kantine is een CTB voor alle personen van 18 jaar en ouder verplicht.

-       Ook zijn vaste zitplaatsen verplicht in de kantine.

-       Het afhalen van eten/drinken bij een afhaalpunt (binnen) mag zonder CTB maar met mondkapje.

Het kan zijn dat iedere club anders om gaat met de maatregelen, kijk van te voren even op de website van de vereniging waar jullie naar toe moeten gaan, hopelijk kunnen wij snel weer gaan versoepelen.

Met vriendelijke sportgroet,

Bestuur v.v. ZIGO