'Reünie C-kamp 2018' koopt SuperLot

21 september 2021 8:00

Een prachtig mooi gebaar van deze groep oud-leiders, trainers en begeleiders van het C-kamp van 2013. Zij hebben gezamelijk een SuperLot van de Grote Club Actie gekocht voor ZIGO.

Deze club van toffe peren ziet en spreekt elkaar sinds het betreffende ZIGO C-kamp in 2013 nog met enige regelmaat en maken daarbij nog altijd veel lol tijdens hun uitjes en avondjes! In 2018 werd zelfs een reünie weekend gehouden (zie foto).

Zij hebben besloten gezamelijk een SuperLot te kopen! Iets waar we als vereniging erg dankbaar voor zijn!

Mannen, bedankt en we hopen jullie allemaal snel weer eens in de kantine of langs de lijn te mogen begroeten!

IMG-20210920-WA0005.jpg

De kop is eraf, qua SuperLoten in 2021!
Als groep vrienden, ouders van jeugdleden, familie of bedrijf ook een SuperLot kopen? Stuur ons dan een berichtje op Instagram of Facebook. Een mailtje naar [email protected] is ook een optie. Namens V.V. ZIGO alvast bedankt!