ZIGO-ING DAG'24: INSCHRIJVEN KORT VERLENGD: 4 MEI, 20.00uu.

1 mei 2024 8:15

Donderdag 9 mei is het zover: de ZIGO-ING (Familie)dag 2024 staat dan weer op het programma. Voor jong en oud, hebben we een dag vol met vermaak en gezelligheid in petto. In dit nieuwsbericht lees je er meer over en kun je jezelf opgeven voor het Ouder-Kind-voetbal, de Fun Games én/of het eten.

Naast de springkussens die weer klaar staan, staat het Ouder-Kind Voetbal weer op het progamma voor teams t/m JO14 (per team gaan de kids -evt. met broers of zusjes- tegen de eigen ouders/verzorgers voetballen). Daarnaast zijn er nog volop andere activiteiten deze dag:

NIEUW dit jaar is het Bubbelvoetbal voor iedereen vanaf de JO15 t/m Senioren. Niet alleen voor de deelnemers erg leuk om te doen.. maar voor alle toeschouwers ook enorm grappig om naar te kijken! Lachen gegarandeerd!

Natuurlijk hebben wij ook weer de friettafels voor de jongste kids en/of de BBQ op de menukaart staan voor iedereen, tegen zeer schappelijke prijzen! Compleet verzorgd voor slechts € 10 per volwassenen! Kids BBQ-pakket of Tafelfriet: € 4,- per kind.

DJ Tony draait weer plaatjes in de 'Outdoor Party Area,' dus ook voor de ouderen volop feest, rondom het terras en de buitenbar. Nogmaals een hele toffe dag voor alle leden! Niet alleen voor families of gezinnen! Dus trommel je vrienden, vriendinnen en/of seniorenteam op!

Net als vorig jaar zullen we weer alles uit de kast halen om als vereniging zijnde, zoveel mogelijk geld op te halen voor het door ons geadopteerde goede doel FC Robinstijn, zodat zij zo veel mogelijk voetbalwensen kunnen laten uitkomen voor kinderen in een bijzondere situatie. Hierover volgt nog meer informatie, maar vast staat dat er weer hele toffe prijzen mee te winnen zijn!

Aanmelden kan via onderstaande link, en kan tot uiterlijk woensdag 01-05-2024, 20:00 uur.
UPDATE:
**INSCHRIJVEN KORT VERLENGD: SLUIT ZATERDAG 4 MEI, 20.00U.**

LET OP!
*Anders dan andere jaren, krijgt u na uw aanmelding een e-mail terug met daarin een QR code om vooraf uw betaling te doen. De afgelopen jaren hebben wij nogal wat aanmeldingen gehad voor de BBQ en friettafels van mensen die uiteindelijk niet verschenen en niet betaalden. Dat heeft ons doen besluiten om dit jaar deze wijziging door te voeren.

**Vergeet na het invullen van het inschrijfformulier en de robot-controle, niet om daarna nog op 'VERZENDEN' te drukken. Wanneer je géén kopie formulier in jouw mailbox krijgt, is het formulier niet goed doorgekomen. Let wel even op de spambox.

⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
INSCHRIJVEN KAN HIER !
⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️

De AC van V.V. ZIGO hoopt u alle leden, liefhebbers en al hun vrienden en familie te mogen ontvangen op 9 mei aanstaande, op sportpark D'n Haaikaant. Voor alleen wat ijskoude drankjes en gezellig feestgedruis is aanmelden niet nodig.

Graag tot dan!

De Activiteiten Commissie