Nieuw: Inschrijfgeld (en retour krijgen)

6 april 2024 10:15

Sinds afgelopen maandag (ma 1 april 2024) rekenen wij, naast de jaarlijkse contributie, € 25 eenmalige inschrijfkosten voor nieuwe leden.

Na betaling van het inschrijfgeld, zullen wij je aanmelden bij de KNVB, kun je bij ZIGO trainen en ben je speelgerechtigd. Dit betekent dat je mee mag spelen met (officiële) wedstrijden.

Als vereniging kunnen wij niet zonder vrijwilligers, dus wij zijn er erg blij mee als ieder nieuw lid (of ouder/verzorger daarvan) ons wil helpen, door zich aan te melden als vrijwilliger.

Vele handen maken licht werk en samen houden we ZIGO de leuke en gezellige vereniging die het is!

Wanneer je 1 volledig jaar als vrijwilliger hebt meegeholpen, zullen wij de inschrijfkosten terugbetalen.

Bestuur V.V. ZIGO

retour-remboursement-e-commerce1-1.jpg