REMINDER: Zondag 17 maart: SUPER SUNDAY

14 maart 2024 10:15

Op zondag 17 maart is het weer zover! Onze fameuze 'Super Sunday' staat weer op het programma. Voor alle seniorenteams staat er dus extra veel op het spel dit weekend! Gooi extra passie in de strijd op de velden en sprokkel zo veel mogelijk punten bij elkaar in het klassement.

We raden al onze seniorenteams aan, om lekker te blijven hangen of na hun uitwedstrijd terug naar D'n Haaikaant te komen, want het dak zal er weer af gaan deze middag!
Ook als je op zaterdag voetbalt, kom dan gezellig langs op zondag, want je dingt net zo hard mee naar de prijzen (in pitchers)!

DJ Tony draait deze zondagmiddag en met dank aan 'Spelers & Staf van ZIGO Heren 1' komt einde middag Zanger Trudy voor ons optreden! Met Eredivisie-wedstrijden op onze schermen en de nodige koude (sport)drankjes, zal dit zeker een mooie middag gaan worden!

Er starten thuiswedstrijden om 11.00u en 12.00u en om 14.30u zal ZIGO 1 het programma afsluiten met een thuiswedstrijd tegen (de huidige nummer 2 van de ranglijst) Trinitas Oisterwijk. Na de wedstrijd van ZIGO 1 volgt de prijsuitreiking!

Lang verhaal kort:
Trommel je (voetbal)vrienden op, deel het in (team)groepsapps, blok je agenda en ben er ook bij! Een heerlijke voetbalmiddag om de week lekker mee af te sluiten!

Graag tot dan!

Screenshot_20240223_115415_Acrobat_for_Samsung.jpg