Mededelingen omtrent ZIGO 1 - Moerse Boys 1

8 november 2021 8:00

Aanstaande donderdag, om 19.30u, trapt ZIGO 1 in de beker af tegen hoofdklasser Moerse Boys 1. Via deze weg een aantal aanvullende mededelingen om er een gezellige avond van te maken.

*Conform de regels vanuit de overheid, werken wij met het scannen van de QR code en tonen van een ID-bewijs om jezelf toegang te verschaffen tot de binnenruimtes. Denk dus aan uw Coronatoegangsbewijs.

*De kantine en de keuken openen om 18.00u. Kom lekker op tijd en eet een hapje mee of scoor een snack!

*We sluiten deze avond een heerlijk speciaalbier aan op onze wisseltap. Voor en tijdens de wedstrijd serveren wij niet in glas. Na de wedstrijd is dit geen probleem.

*Aanvang wedstrijd: 19.30u. Graag tot dan om ons vaandelteam aan te moedigen!

20211014_180415.jpg