De Grote Clubactie komt er weer aan!

9 september 2021 16:45

Zoals reeds aangekondigd in het nieuwsbericht over het begin van dit seizoen, is de Grote Clubactie weer in aantocht! Een jaarlijks initiatief dat voor vele clubs een hele belangrijke bron van inkomsten is. Zo ook voor ZIGO.

Het zou geweldig zijn als we via deze weg weer extra inkomsten kunnen genereren, om leuke dingen mee te organiseren na deze nare Corona-tijd. We willen alle (jeugd)leden dan ook vragen om ook weer loten te verkopen namens onze vereniging.

Hoe werkt het?
Een lot kost de koper 3 euro. 2,40 (80%) van elk verkocht lot gaat rechtstreeks naar onze clubkas. De kopers maken hiermee kans op toffe prijzen vanuit de Grote Clubactie, waaronder: 100.000 euro!

Op de volgende dagen zijn Margret en Yvonne (van de Activiteiten Commissie) aanwezig in de Bestuurskamer, zodat jullie je lotenboekjes op kunnen halen en van start kunnen met de verkoop:

• Maandag 13 september
  • Dinsdag 14 september
  • Woensdag 15 september

Winnen!
Alle lotenverkopers maken kans op toffe prijzen! Deze zijn beschikbaar gesteld door ZIGO en/of sponsoren. Denk hierbij o.a.: een Willem II sjaal, een knikkerbaan, Manchester City gadgets, een ZIGO handdoek of ZIGO broodtrommel. Maar de hoofdprijs is fantastisch: 2 business seats kaarten voor Ajax! Geschonken door een sponsor! Wat later meer hierover.

Vragen?
Nieuw binnen ZIGO en/of niet bekend met dit fenomeen? Stel je vragen dan z.s.m. via: [email protected]

Laten we er met zijn alle de schouders onder zetten en er een succes van maken! Bovenstaande info wordt ook nog gedeeld vanuit de trainers/coaches!

SuperLoten
Voor bedrijven, seniorenteams, vriendengroepen en groepen ouders zijn er ook weer SuperLoten te koop. Daarover volgt per ommegaande een extra nieuwsbericht.

20210909_081457.jpg