ACTIE! Willem II - Almere City voor ZIGO-leden! 60% korting!

23 september 2022 21:15

Vrijdag 21 oktober speelt Willem II in eigen huis tegen Almere City FC. Op deze avond is om 20.00 uur de aftrap in het Koning Willem II stadion. Bij deze wedstrijd organiseert Willem II haar jaarlijkse Clubavond, waarbij de leden van V.V. ZIGO zijn uitgenodigd om bij dit duel aanwezig te zijn.

Een kaartje voor deze wedstrijd kost € 10,- per stuk. Dat is tot wel 60% korting op het normale tarief!

Kaarten zijn te bestellen via deze link: KLIK HIER.

Als je daar klikt op 'BESTEL NU" ga je naar de plattegrond van het Koning Willem II stadion. Daar kun je zien dat de plaatsen en welke plaatsen op vak H voor de leden van V.V. ZIGO beschikbaar zijn. Per persoon kun je vier kaarten bestellen voor dit vak.

Willem II en V.V. ZIGO wensen u een prettige wedstrijd toe!

unnamed.jpg