Aftrapweekend 2022-2023

22 september 2022 9:00

De vakantieperiode is nu toch echt voorbij! We mogen weer de wei in! Zaterdag 1 oktober en zondag 2 oktober is er van alles te doen op sportpark D'n Haaikaant.

Zo staat o.a. het hele weekend in het teken van Positief Voetbalklimaat Tilburg. Er is dan extra veel aandacht voor fair play, respect en het geven van complimenten. Er zijn diverse activiteiten rondom alle wedstrijden, die deze onderwerpen benadrukken. Spelertjes mogen bijvoorbeeld op het gatendoek schieten en er is gelegenheid om ranje met de tegenstander te drinken! Voor ouders en bezoekers is er koffie of thee.

Daarnaast is er op zaterdag 1 oktober een Kabouter-Toernooi op D'n Haaikaant. Diverse Kabouter-Teams uit de omgeving zullen het 's ochtends tegen elkaar op gaan nemen. Naast onze eigen kleine withemden, nemen sc 'T Zand, Nemelear, 2 teams van Jong Brabant en 3 teams van SVSSS deel aan het toernooitje. Kom onze allerjongste leden eens aanmoedigen!

Op zondag 2 oktober spelen diverse seniorenteams thuis en om 14.30u speelt ZIGO 1 thuis tegen RKDVC 1. Voor ZIGO 1 is dit de eerste thuiswedstrijd van de competitie. Rondom de wedstrijd en tijdens "D'n Derde Helft" draait DJ Tony zijn hitjes! DJ Tony wordt u aangeboden door de spelersgroep van ZIGO 1, een erg leuk gebaar!

Dus komt allen naar D'n Haaikaant dat weekend! Niet aankomend weekend, maar het weekend daarop! (1 en 2 oktober).

Screenshot_20220920_135342.jpg