Grote Clubactie 2022 in aantocht! Steun de club en win toffe prijzen!

16 september 2022 16:00

Het is weer september en dan staat traditiegetrouw het fenomeen 'De Grote Clubactie' weer voor de deur. Een concept dat ons als vereniging altijd heel erg kan steunen, wanneer onze leden fanatiek loten aan de man brengen!

Dit jaar bestaat de Grote Clubactie alweer 50 jaar en ook ZIGO doet weer mee! De lotenkopers én lotenverkopers maken ook kans op mooie prijzen! Dus win-win-win! Hoe en wat? Dat lees je hieronder.

Waarom zou je loten verkopen?
Verkopende leden van ZIGO maken dit jaar weer kans op hele toffe prijzen! Dit jaar is een prijs voor het best verkopende team; namelijk een TEAMUITJE! Ook is er een prijs voor de beste verkoper: 3 uur gamen bij de Gaming Factory, voor 2 personen! Daarnaast is er een prijzentafel voor iedereen die minimaal 20 loten heeft verkocht. Daar komen o.a. een voetbal, Pokemon kaarten, speelgoed en tal van andere prijzen op te staan! Dit wil je niet mislopen!

ZIGO-leden verkopen loten van €3,- per stuk. 80% van de opbrengst (dus €2,40 per lot) gaat direct naar de club.  Lotenkopers maken een kans van 1 op 10 op gave prijzen. Een auto, een keuken, en vele andere prijzen!

Uitleg + Uitreiken lotenboekjes (per leeftijdscategorie):
Aanstaande woensdag (21-09) is het de bedoeling dat de JO10 & JO11 voor hun training naar de kantine komen voor een uitleg en de ontvangstname van de lotenboekjes. De Kabouters, JO8 en JO9 komen na hun training naar de kantine. De JO12 & JO13 komen donderdags (22-09) na hun training naar de kantine voor uitleg en het boekje. Mochten er andere teams zijn, die graag het teamuitje willen proberen te winnen, mogen zij uiteraard ook meedoen! Zij kunnen komende woensdag 21-09 of donderdag 22-09 ook een boekje ophalen. Of na deze dagen in het secretariaat (deur bij de dartborden).

Start en Einde
De verkoop van de loten start op 24 september aanstaande. Inleveren van de boekjes kan in de speciale doos, die bij de bar komt te staan. Uiterlijk 5 november moeten de verkoopboekjes ingeleverd zijn.

Wij hopen weer op vele jeugdleden (én hun ouders voor de aanmoediging) te kunnen rekenen voor de 50ste editie van de Grote Clubactie! Je steunt ons aller ZIGO hier ontzettend mee!

Namens de commissie; graag tot op bovengenoemde momenten en succes met de verkoop!

grote-clubactie-logo_20220910071457866.png