Wedstrijdtenues voor de komende weken

5 september 2022 8:00

De nieuwe ZIGO-tenues van Robey zijn, naar verwachting, half september verkrijgbaar bij Wilkin Sports. Deze zijn op dit moment nog NIET verkrijgbaar.

Om ervoor te zorgen dat alle teams de eerste wedstrijden toch gewoon in ZIGO-tenue af kunnen werken, zijn er vanuit ZIGO teamtassen samengesteld met voorgaande tenues. Diverse vrijwilligers zijn hier razend druk mee geweest om de teamtassen nog eenmaal te sorteren en compleet te maken, alvorens we over gaan naar de individuele tenues, zoals te koop bij Wilkin Sports. Onze dank gaat dan ook uit naar deze vrijwilligers.

U kunt de ZIGO-webshop van Wilkin Sports ook zelf een beetje mee in de gaten houden. Inmiddels is de crossbar jacket (ZIGO jas) toegevoegd aan de collectie en ook de sokken staan er nu al wel op De website vindt u door [hierop] te klikken.

Hopend u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

IMG-20220905-WA0007.jpg