V.V. ZIGO en Antal Tooten langer met elkaar door.

5 januari 2022 10:30

TILBURG - Antal Tooten blijft een jaar langer de hoofdtrainer van V.V. ZIGO. De samenwerking tussen beide partijen is met één jaar verlengd.

Het bestuur van ZIGO en Tooten laten weten tevreden te zijn over de samenwerking en kijken met vertrouwen naar de toekomst. Zij hebben dit gisteren met elkaar uitgesproken, in het bijzijn van én in overleg met de aanvoerder(s) en de assistent-trainer. Dit besluit werd door eenieder positief ontvangen en breed gedragen.

Antal Tooten: "We zijn een nieuwe weg ingeslagen en hebben gebouwd aan een goed team. We zijn daar pas een half jaar geleden mee begonnen en willen hier verder op gaan doorbouwen. We zijn nog lang niet klaar!"

ZIGO 1 staat momenteel op plaats 8 in de competitie. Er zijn 8 wedstrijden gespeeld, waarvan er 3 werden gewonnen, 2 gelijk gespeeld en 3 verloren. Van de 3 verliespartijen werden er twee met slechts 1 doelpunt verschil verloren en was er slechts één grotere nederlaag (3-0).

Het team is ook nog actief in de beker. In de poulefase werden de volle 9 punten uit 3 wedstrijden behaald, met een doelsaldo van +10. In de eerste ronde werd, toch wel tegen alle verwachtingen in, hoofdklasser Moerse Boys uitgeschakeld na strafschoppen. In de tweede ronde wacht competitiegenoot Gilze als tegenstander.

flexcontract-400x240.jpg