Opbrengst Grote Club Actie 2021 bekend

6 december 2021 8:30

Het is zover! De opbrengst van de Grote Club Actie 2021 is bekend geworden voor onze vereniging.

Op de eerste plaats willen wij alle speler(tje)s bedanken die hun loten verkocht hebben! Daarnaast natuurlijk alle lotenkopers en de bedrijven en teams, die een #SuperLot gekocht hebben. Last but not least, danken wij de vrijwilliger(s), die de actie dit jaar opgepakt hebben.

De opbrengst is uitgekomen op........

GCA_2021.JPG

Jullie inzet is en was weer goud waard! Juist nu!

Prijsuitreiking
Omdat er vanwege de huidige Covid-maatregelen veel minder activiteit is op ons sportpark, is besloten de prijsuitreiking te verplaatsen richting einde winterstop. Wij snappen dat dit erg jammer is, maar die prachtige prijzen gaan uitgereikt worden!

Graag nog even geduld dus, maar dan zullen we weten wie de 2 business seats voor Ajax wint, de Willem II sjaal, voetbalgadgets van Manchester City, knikkerbaan, ZIGO handdoek, etc. etc. etc.

Hopend op jullie begrip in deze en nogmaals bedankt voor het verkopen van de loten!

PS.
Interesse om de actie volgend jaar mee te coordineren op de achtergrond? Ook hier maken vele handen weer veel lichter werk! Mail dan naar [email protected].