Stand van zaken

22 september 2021 10:00

Het seizoen is inmiddels afgetrapt en veel zaken zijn of lijken dan ook in kannen en kruiken. Echter is het niet alleen maar goed nieuws wat de klok slaat! We zijn namelijk nog steeds dringend op zoek..

naar mensen, die bijvoorbeeld onderstaande taken leuk lijken:

- Een trainer voor JO12-2 op dinsdag en donderdag, van 17.45u tot 18.45u.
- Scheidsrechters zaterdag,* scheidsrechters zondag* en coördinator.
- Barmedewerkers en barcoördinator.
- Terreinmedewerkers
(uitgifte materialen en toewijzen kasten/kleedkamers).

Ondanks meerdere oproepen de afgelopen weken, komen er slechts mondjesmaat enkele aanmeldingen binnen. Wij zijn deze mensen zeer dankbaar! Echter is dit niet genoeg..

Een club als ZIGO heeft iedere vrijwilliger namelijk keihard nodig! Zonder vrijwilligers is er namelijk geen voetbal mogelijk! En zonder voetbal: geen plezier! Het komt nu altijd neer op dezelfde kleine poule personen en het is elke week weer een strijd om alles rond te krijgen!

Help onze vereniging uit de brand, anders kunnen we niet voorkomen, dat de kantine soms gesloten zal gaan zijn, of een wedstrijd niet door kan gaan.

1 wedstrijd per maand fluiten of 4 uurtjes bardienst per maand! Het kan het verschil al maken, als we er met zijn allen de schouders samen onder zetten!

Iedereen kan het: ervaring is niet noodzakelijk! Dit is niet alleen een oproep aan ouders van de jeugd, maar ook zeker aan onze senioren, rustende leden en oudste junioren! Even een paar uurtjes voor of na jouw wedstrijd helpen, draagt al bij aan het soepel laten draaien van onze vereniging.

Aanmelden of meer informatie ontvangen over de vacatures, kan via [email protected]. Ook voor interese in andere rollen kun je contact opnemen met de secretaris, denk hierbij o.a. aan: wedstrijdsecretariaat, Activiteiten Commissie, online, bestuursondersteuning, e.d.

*Wist jij bijvoorbeeld dat er voor scheidsrechters een vergoeding is, per gefloten wedstrijd?

Op_zoek_naar_een_baan.jpg