Spaar voor ZIGO, met boodschappen doen bij Albert Heijn

14 september 2021 16:30

Met Voetbalpassie spaar je voor de voetbalclub die jij wil sponsoren! Daarnaast maak je óók nog kans op vette voetbalprijzen! Dus kies voor V.V. ZIGO en spaar mee (van 13 september t/m 3 oktober 2021).

albertheijnactievoetbalpassie2021banner.png

Spaar makkelijk met de AH app

1. Download de AH app als je deze nog niet hebt op je mobiel in de PlayStore of AppleStore.
  2. Ga naar 'Voetbalpassie' op de homepage van de AH app onder 'Mijn Albert Heijn.'
  3. Bevestig je deelname aan Voetbalpassie en kies ZIGO.
  4. Spaar Voetbalpassiepunten bij iedere €1 aan deelnemende producten*.
  5. Sponsor je club met €1 voor iedere volle spaarkaart van 10 punten. Doneer je volle spaarkaart makkelijk in de AH app.

Deelnemende producten

Spaar Voetbalpassie punten bij iedere €1 aan alle deelnemende merken,* al het verse fruit, alle winkel afgebakken broodjes en Alle AH Goudse kaas van de zelfbedieningsafdeling. Sparen kan bij alle Albert Heijn en AH to go winkels in Nederland en bij online bestellingen.

Deelnemende merken:
Affligem, Andrelon, Amstel, Axe, Birra Moretti, Calve, Chiqita, Coca-Cola, Desperados, Duyvis, Fanta, Fuze Tea, Graze, Heineken, Lays, LifeBuoy, Ola, Perla, Pure Pirana, RedBull, Robijn, Unox en De Vegetarische Slager.

Meer informatie? Of rechstreeks naar de Appstore of Playstore? Kies dan voor deze link op je mobiel.

Zeker als je toch al boodschappen doet bij Albert Heijn normaliter, zou je ons hier enorm mee helpen!

Namens V.V. ZIGO; bedankt!

albertheijnactievoetbalpassie2021.png