ZIGO ziet tweetal terugkeren op het oude nest.

1 april 2021 13:15

Voor zover we nog kunnen spreken van een 'huidig seizoen,' kijken we alvast (voor)uit naar de tijd die komen gaat. Voor nu is al duidelijk dat de selectie van onze nieuwe hoofdtrainer Antal Tooten twee oude bekenden ziet terugkeren op sportpark D'n Haaikaant.

M.i.v. seizoen 2021-2022 keren zowel Jason van Dongen als Sander Coehorst terug bij V.V. ZIGO. Twee bekende gezichten, daar beide spelers al menig seizoen in onze selectie hebben gespeeld. Jason koos in 2019 voor een overstap naar Sc 't Zand en Sander verhuisde toen naar WSJ, maar zij kiezen nu dus toch voor een terugkeer.

Sander Coehorst: "Er is wat veranderd de laatste tijd, o.a. een nieuwe trainer én ZIGO is toch mijn club. Ik zag dit als het juiste moment en heb er super veel zin in. We gaan proberen goede resultaten te halen en veel gezelligheid in de kantine te brengen!"

Jason van Dongen sluit zich hier zeker bij aan: "Ik mis ZIGO als club en de gezelligheid. Ook kom ik weer met oude bekenden te voetballen, wat ik leuk vind. Ik heb veel zin in volgend seizoen. Ik hoop dat we met ZIGO een nieuwe start kunnen maken en dat we kunnen groeien!

We zijn erg verheugd deze heren weer te mogen begroeten in ons wit-rode tenue!

Welkom terug!

jason_sander.jpg