Geen jeugdtrainingen in de Meivakantie.

Gisteren, 19 april 19:30  Gedurende de meivakantie zullen er geen trainingen plaats vinden voor onze jeugd. Dat wil zeggen: van maandag 22 april t/m donderdag 2 mei.meer »

Zanger gestrikt!

18 april 20:15  Om de feestvreugde wederom extra te verhogen tijdens de ZIGO-ING DAG 2024, hebben we ook dit jaar weer een zanger gestrikt! Wie dat is, houden we nog even stil, maar het optreden is rond 18.00u, bij DJ Tony's Outdoor Area! #feestjemeer »

Wat schreven de kranten? Over.. ZIGO 1 - Oosterhout 1.

14 april 23:30  Het is weer maandag. Een nieuwe week. Wat schreven de kranten over de wedstrijd van gisteren? ZIGO 1 - Oosterhout 1. Je leest het hier.meer »

Uit de oude doos: A1 kampioen begin jaren '80

12 april 9:30  Uit d'n oude doos: Kampioenselftal A1 (JO19-1) onder trainer Driessen, begin jaren '80. Bijna 40 jaar geleden!meer »

Ga naar archief