JO13-1 kampioen: verslag en sfeerbeelden

21 december 2021 10:00

Op zaterdag 18 december is de JO13-1 van ZIGO kampioen geworden van de 2e klasse. Bijgaand tref je het wedstrijdverslag en wat sfeerbeelden aan!

In een zenuwslopende en beslissende uitwedstrijd bij Were Di JO13-1 werd uiteindelijk een 2-0 achterstand omgebogen naar een 2-3 overwinning. Vlak voor rust werd de belangrijke aansluitingstreffer gemaakt dankzij een doelpunt van Melle van Ginhoven.

Een prachtig afstandsschot van Job van Erve zorgde na rust voor de gelijkmaker. Na een spannende slotfase werd 5 minuten voor het einde van de wedstrijd een terechte penalty gegeven aan Zigo, welke werd benut door onze captain Max van Oudheusden.

Om het spannend te maken werd de penalty in eerste instantie gestopt door de keeper, echter Max hield zijn hoofd koel en schoot alsnog met zijn linkerbeen snoeihard de bal in bovennet.

Hiermee mag de JO13-1 zich de meer dan terechte kampioen noemen van de 2e klasse en zich klaarmaken voor promotie naar de 1e klasse na de winterstop. De ouders en trainers zijn enorm trots op deze knappe teamprestatie en wensen het team veel succes in de 1e klasse.

Bijgaand 2 links naar video's van de sfeerbeelden! JUICHEN!

Sfeerbeelden - deel 1

Sfeerbeelden - deel 2