Grote Clubactie 2021: SuperLoten

11 september 2021 10:15

Ook dit jaar zijn er weer SuperLoten te koop tijdens de Grote Clubactie. Dit is ideaal voor bedrijven, seniorenteams, groepen ouders en/of vriendengroepen, om een steentje bij te dragen.

Hoe werkt het?
Met een Superlot (t.w.v. € 150,-) koop je 50 loten ineens. Dit is dus 50x winkans op de vele mooie prijzen vanuit de Grote Clubactie. Maar dit is ook direct € 120,- naar de clubkas van onze vereniging. Wederom gaat 80% rechtstreeks naar de club!

Extra reclame
Wij zijn dankbaar voor deze prachtige bijdrage, die ten goede komt aan onze vereniging. Koop daarom zo'n SuperLot! Wij zetten onze SuperLoten-kopers altijd in het zonnetje op onze website, de Facebookpagina (1406 volgers) en het Instagram-account (522 volgers).

Ook als bedrijf, (senioren)voetbalteam of vriendengroep een SuperLot kopen? Mail dan even naar:  [email protected], stuur een chatbericht op Facebook, schrijf een DM op Instagram of vraag het aan Margret of Yvonne.

Vorige edities gingen diverse bedrijven, de vaste supporters van 1, ZIGO 6 en ZIGO 1 je voor!

Superlot.jpg

Meer informatie teruglezen over de Grote Clubactie 2021 binnen ZIGO, doe je hier.