Nieuwsbericht einde seizoen

15 juli 2021 12:15

Gewaardeerd ZIGO-lid,

Het seizoen 2020-2021 is afgesloten & we willen vooruit kijken naar het komende seizoen, waar wij met zijn allen hopen dat er weer wedstrijden gespeeld kunnen worden onder normale omstandigheden. Tevens een bijzondere vermelding dat ZIGO op 6 september 85 jaar bestaat!

Voordat wij als bestuur jullie een fijne vakantie toewensen willen wij de aandacht voor het onderstaande:

Teamindelingen
Hierbij maken wij de voorlopige indeling bekend voor de jeugdcategorieën:

Voorlopige_teamindelingen_jeugd_ZIGO_2021-2022.pdf

Let op! We hebben niet van iedereen de volledige gegevens. Ben je niet ingedeeld, of staan jouw gegevens niet correct in het overzicht? Stuur dan een mail naar [email protected]. Het kan namelijk zijn dat er door wat voor reden ook iets mis is gegaan. De indelingen zijn voorlopig, het is daarom nog mogelijk dat er aan het begin van het seizoen nog wisselingen plaats gaan vinden. Ook zullen een aantal teams nog aangevuld gaan worden.

Wij zijn op zoek naar trainers/leiders

Er zijn teams die nog geen trainer en/of leiders hebben. Het zou zonde zijn, als deze kinderen niet fatsoenlijk kunnen trainen. Wij vragen iedere welwillende vader/moeder/broer/oom/tante etc. Om een team te komen trainen. Dit doe je niet alleen, je zal hierin ondersteund worden.

Jonger Oranje talentendag

Op dinsdag 27 zijn op ons complex de KNVB Jonger Oranje dagen met o.a. scouts van PSV. Wij zijn voor deze dag nog opzoek naar enthousiaste personen die het leuk vinden om een team hierbij te begeleiden, opgeven kan via de mail naar [email protected] meer informatie over de jonger Oranje dagen is hier te vinden:

ZIGO handdoeken

De ZIGO handdoeken die besteld zijn door diverse leden zijn binnengekomen. Als het goed is hebben zij hier bericht van ontvangen. Op donderdag 15 juli kan deze afgehaald worden op de voetbalclub. Vanaf 19:00 tot 20:00 uur is iemand aanwezig om de bestelde handdoeken af te geven. De handdoeken zijn besteld op naam, graag een bevestiging meenemen van de bestelling om misverstanden te voorkomen.

Het seizoen start weer vanaf 30 augustus

Vanaf maandag 30 augustus starten de trainingen weer, in het weekend van 4 september zullen de 1e bekerwedstrijden starten.

Let goed op in  welke categorie je ingedeeld bent, dit is van belang voor op welke trainingsdagen er getraind wordt. Het trainingsschema is hieronder te bekijken:

trainingsschema01.PNG

trainingsschema02.PNG

Let op! We wijken onder geen beding af van bovenstaand schema.

Algemene ledenvergadering

Wij willen voordat het seizoen begonnen is een algemene ledenvergadering houden bij ons op de club. De uitnodiging hiervan volgt z.s.m. via de site.

Voor nu wensen wij iedereen een fijne (voetbal) vakantie toe en tot snel in het nieuwe seizoen.

Met sportieve groet,

Bestuur v.v. ZIGO