Jonger Oranje Talentendag bij VV ZIGO

21 juni 2021 7:45

Dinsdag 27 juli, in de zomervakantie, wordt voor weer een Jonger Oranje Talentendag bij VV ZIGO georganiseerd. Ben je tussen de 5 en 13 jaar en wil je lekker voetballen? Doe dan mee aan deze plezierige voetbaldag.

Je voetbalt de hele dag onder het oog van scouts van de Eindhovense topclub. Een leuke en unieke ervaring!

Op het veld speel je een groot 4x4 toernooi tegen je eigen leeftijdsgenootjes. Je krijgt de kans jouw grote voetbaldroom waar te maken: gescout worden door de Eindhovenaren en/of een plek in de Jonger Oranje Regioselectie. De scouts gaan per leeftijdscategorie op zoek naar de beste spelers die namens de ‘Regio Tilburg’ uitgenodigd worden voor de finaleronde.

Wat kun je verwachten?

• Je speelt korte en snelle partijtjes (lekker veel scoren!)
  • Je voetbalt altijd tegen je eigen leeftijdsgenootjes (wel zo eerlijk natuurlijk!)
  • Je wordt bekeken door scouts van een profclub (superspannend en -gaaf!)
  • Je leert samenspelen met andere voetballers (nieuwe voetbalvriendjes maken!)
  • Je kunt beoordelingen krijgen van onze scouts (een eigen voetbalrapport!)
  • Je hebt gegarandeerd veel voetbalplezier (heerlijk in de vakantie!)

Wanneer: dinsdag 27 juli 2021

Voor wie: jongens en meisjes uit de geboortejaren 2009 t/m 2015

Aanvang: 9.45 – 15.00 uur

Prijs: € 26,95 of € 36,90 (incl. voetbalrapport)

Zin in een onvergetelijke voetbaldag? Meld je aan op www.jongeroranje.nl!

Jonger_Oranje_-_VV_ZIGO_-_Website.jpg